مصاحبه آرشیو خبر ها
از بازیکنانم راضی هستم اما باید پیشرفت کنیم

از بازیکنانم راضی هستم اما باید پیشرفت کنیم

ماسیمیلیانو آلگری توانست اولین پیروزی خود را به همراه یوونتوس در برابر کیه وو بدست آورد . در بازی که یووه در دقایق ابتدایی بر روی یک ضربه کرنر به گل رسید و در ادامه بازیکنان یووه چندین بار توپ را به تیرک دروازه حریف زدند !
سرمربی یوونتوس پس از این پیروزی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" بازی بسیار خوبی انجام دادیم، فکر می کنم که می توانستیم گل های بیشتری هم بثمر برسانیم اما برای بازی اول و با توجه به آمادگی که بازیکنان داشتند و هماهنگی بدست آمده می توانم از این نتیجه هم راضی باشم "

" در کنار زمین کمی نگران بودم تا عصبانی . زیرا اشتباهاتی داشتیم که ماکسی لوپز توانست دروازه بوفون را به خطر بیاندازد . ما همچنان باید بهتر شویم اما بازی خوبی را انجام دادیم و بخوبی توپ را به گردش در آوریدیم "

" البته هنوز هم باید بهتر شویم ، در ضربات آخر و استفاده از موقعیت های پیش آمده. در این بازی بارها در دهانه دروازه موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم "

" باید در استفاده از موقعیت بهتر شویم ، اما دیدید که در ایجاد موقعیت خوب کار کردیم و باید از این بابت خوشحال بود "

استفاده از دفاع 3 نفره ؟

" تیم بخوبی در زمان بازی کردن با 4 دفاع هم تمرین کرده ، در واقع تیم ما یک آزمون موفق را پشت سر گذاشته . در این بازی ما با توجه به ویژگی های کیه وو بازی کردیم ، پس از آن کمی مشکلات فیزیکی ایجاد شد و ما مجبور بودیم که از سیستم دیگری استفاده کنیم "

" جا برای بهتر شدن وجود دارد اما آن چیزی که مهم بود این است که بازیکنان من در موقعیت های خاص خوب کار کردند "

" ما هنوز هم باید منتظر بازگشت برخی از بازیکنانمان باشیم ، فکر نمی کنم مشکل خاصی در تیم باشد و بنابراین نقل و انتقالات پیش رو تعیین کننده شرایط یووه در فصل جدید نیست . بازیکنان مصدوم ما نیز بزودی آماده خواهند شد و یوونتوس کامل تر از قبل می شود "

" بازیکنان من کاملا فعال و پر انرژی بودند . کومن بسیار پر جنب و جوش و پا به توپ بود "

مهاجم نیاز دارید ؟

" کومن متولد 1996 است ، اجازه دهید که این پسر پیشرفت کند . ویدال و پوگبا نیز بخوبی در بازی همکاری داشتند و البته هر دو نیاز به داشتن همکاری و رهبری بیشتری در تیم دارند "

" این یوونتوس باید پیشرفت کند ، من تاکید می کنم که هنوز هم باید بازیکنان مصدوم آماده شوند و پس از آن شکل واقعی تیم را ببینید . این به این معنی نخواهد بود که بازیکنانی که امروز به میدان رفتند بد بودند اما زمانی که همه بازیکنان آماده باشند فشار روانی و جسمی کم تری بر روی تیم است "

" رُم تیم قدرتمندی است و رقیب ما خواهد بود . مانند اینتر و ناپولی و فیورنتینا . حتی میلان هم با گرفتن تورس قوی تر شده است بنابراین هیچ تیمی برای شکست خوردن به میدان نمی رود. ما باید بهتر شویم و در هر بازی نهایت آنچه که می توانیم را ارائه دهیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: